Do 1. septembra u devet gradova

Bez autora
May 25 2010

Srbija je od 1. marta bogatije za kinesku marku „čeri”, koja je našim kupcima ponudila tri modela iz tri segmenta - mali gradski automobil „ego”, porodični „tengo” i SUV „tigo”. Kinesko tržište automobila je tokom 2009. postalo najveće na svetu i svi proizvođači mu posvećuju izuzetno veliku pažnju. Na domaćem terenu „čeri” se nalazi među sedam vodećih proizvođača, i već godinama je na prvom mestu izvoznika iz Kine. Filozofija kineskog proizvođača je jednostavna. „Čeri” je shvatio da kupac želi dobar, kvalitetan i pouzdan automobil, na koji neće morati da potroši puno novca za dodatnu opremu. „Čeri” je startovao sa jednim prodajno-servisnim centrom u Beogradu, a mreža je proširena i na Vojvodinu, tačnije Novi Sad, preko kompanije „AutoNet KB”.

Do 1. septembra u devet gradovaSrbija je od 1. marta bogatije za kinesku marku „čeri”, koja je našim kupcima ponudila tri modela iz tri segmenta - mali gradski automobil „ego”, porodični „tengo” i SUV „tigo”.

Kinesko tržište automobila je tokom 2009. postalo najveće na svetu i svi proizvođači mu posvećuju izuzetno veliku pažnju. Na domaćem terenu „čeri” se nalazi među sedam vodećih proizvođača, i već godinama je na prvom mestu izvoznika iz Kine.

Vrhunski kvalitet

Andreja Uršić, direktor kompanije „Kvis” koja je generalni uvoznik i distributer „čerija” na području Srbije, Crne Gore i Makedonije, kaže da je filozofija kineskog proizvođača jednostavna.

- „Čeri” je shvatio da kupac želi dobar, kvalitetan i pouzdan automobil, na koji neće morati da potroši puno novca za dodatnu opremu. Mi nudimo vrhunski kvalitet po konkurentnoj ceni - izjavio je Andreja Uršić.

„Čeri” je startovao sa jednim prodajno-servisnim centrom u Beogradu, a mreža je proširena i na Vojvodinu, tačnije Novi Sad, preko kompanije „AutoNet KB”.

- Nastavićemo da širimo prodajno-servisnu mrežu po celoj Srbiji. U Novom Sadu smo našli pouzdanog partnera za koga čvrsto verujemo da će na pravi način prezentovati „Čeri” i steći poverenje svih naših kupaca u ovom regionu - dodao je Uršić.

Do 1. juna otvaraju se servisi u Novom Sadu, Zrenjaninu, Kraljevu, Vršcu i u Zemunu, a plan je da najkasnije do 1. septembra servise „čeri” automobila dobiju Kragujevac, Čačak i Niš.

Kompletna usluga


Kompanija je zaposlila vrhunske stručnjake i radnike sa višegodišnjim iskustvom u auto-industriji i svima njima obezbedila adekvatnu obuku za prodaju i održavanje vozila marke „čeri”.

- Naš cilj je da kupcima i vlasnicima „čeri” automobila omogućimo najbolje moguće uslove održavanja. Zbog toga smo i zaposlili stručnjake i radnike sa bogatim iskustvom. Klijent će na jednom mestu dobiti kompletnu servisnu uslugu - rekao je Vladimir Babić, direktor postprodaje.

Delovi iz Kine

Servis na Vidikovcu, u ulici Patrijarha Joanikija, opremljen je sa pet dizalica, osam radnih mesta i najsavremenijim dijagnostičkim uređajima. Potpuno obučeno osoblje, sa neprestanim usavršavanjem brine se za kompletnu mehaniku, elektriku, elektroniku i popravka klima uređaja. Obezbeđeni su i ugovorni partneri za limarsko farbarske radove, kao i dežurna služba za pomoć na putu. U okviru servisa nalazi se i centralni magacin rezervnih delova sa više od 18.000 pozicija. Redovna isporuka rezervnih delova iz Kine se obavlja jednom mesečno, a rok za garantovanu hitnu isporuku delova (avionom iz Kine, ili kamionom iz Turske) jeste sedam radnih dana. Takođe, u servisu na Vidikovcu će se vršiti i ugradnja „Landirenzo” plinskih uređaja, koja će ulaziti u garanciju vozila.

Garancija za sve „čeri” modele je tri godine ili 100.000 pređenih kilometara.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik