Srbija je od 1. marta bogatije za kinesku marku „čeri”, koja je našim kupcima ponudila tri modela iz tri segmenta - mali gradski automobil „ego”, porodični „tengo” i SUV „tigo”. Kinesko tržište automobila je tokom 2009. postalo najveće na svetu i svi proizvođači mu posvećuju izuzetno veliku pažnju. Na domaćem terenu „čeri” se nalazi među sedam vodećih proizvođača, i već godinama je na prvom mestu izvoznika iz Kine. Filozofija kineskog proizvođača je jednostavna. „Čeri” je shvatio da kupac želi dobar, kvalitetan i pouzdan automobil, na koji neće morati da potroši puno novca za dodatnu opremu. „Čeri” je startovao sa jednim prodajno-servisnim centrom u Beogradu, a mreža je proširena i na Vojvodinu, tačnije Novi Sad, preko kompanije „AutoNet KB”.
Srbija je od 1. marta bogatije za kinesku marku „čeri”, koja je našim kupcima ponudila tri modela iz tri segmenta - mali gradski automobil „ego”, porodični „tengo” i SUV „tigo”.
Kinesko tržište automobila je tokom 2009. postalo najveće na svetu i svi proizvođači mu posvećuju izuzetno veliku pažnju. Na domaćem terenu „čeri” se nalazi među sedam vodećih proizvođača, i već godinama je na prvom mestu izvoznika iz Kine.
Vrhunski kvalitet
Andreja Uršić, direktor kompanije „Kvis” koja je generalni uvoznik i distributer „čerija” na području Srbije, Crne Gore i Makedonije, kaže da je filozofija kineskog proizvođača jednostavna.
- „Čeri” je shvatio da kupac želi dobar, kvalitetan i pouzdan automobil, na koji neće morati da potroši puno novca za dodatnu opremu. Mi nudimo vrhunski kvalitet po konkurentnoj ceni - izjavio je Andreja Uršić.
„Čeri” je startovao sa jednim prodajno-servisnim centrom u Beogradu, a mreža je proširena i na Vojvodinu, tačnije Novi Sad, preko kompanije „AutoNet KB”.
- Nastavićemo da širimo prodajno-servisnu mrežu po celoj Srbiji. U Novom Sadu smo našli pouzdanog partnera za koga čvrsto verujemo da će na pravi način prezentovati „Čeri” i steći poverenje svih naših kupaca u ovom regionu - dodao je Uršić.
Do 1. juna otvaraju se servisi u Novom Sadu, Zrenjaninu, Kraljevu, Vršcu i u Zemunu, a plan je da najkasnije do 1. septembra servise „čeri” automobila dobiju Kragujevac, Čačak i Niš.
Kompletna usluga
Kompanija je zaposlila vrhunske stručnjake i radnike sa višegodišnjim iskustvom u auto-industriji i svima njima obezbedila adekvatnu obuku za prodaju i održavanje vozila marke „čeri”.
- Naš cilj je da kupcima i vlasnicima „čeri” automobila omogućimo najbolje moguće uslove održavanja. Zbog toga smo i zaposlili stručnjake i radnike sa bogatim iskustvom. Klijent će na jednom mestu dobiti kompletnu servisnu uslugu - rekao je Vladimir Babić, direktor postprodaje.
Delovi iz Kine
Servis na Vidikovcu, u ulici Patrijarha Joanikija, opremljen je sa pet dizalica, osam radnih mesta i najsavremenijim dijagnostičkim uređajima. Potpuno obučeno osoblje, sa neprestanim usavršavanjem brine se za kompletnu mehaniku, elektriku, elektroniku i popravka klima uređaja. Obezbeđeni su i ugovorni partneri za limarsko farbarske radove, kao i dežurna služba za pomoć na putu. U okviru servisa nalazi se i centralni magacin rezervnih delova sa više od 18.000 pozicija. Redovna isporuka rezervnih delova iz Kine se obavlja jednom mesečno, a rok za garantovanu hitnu isporuku delova (avionom iz Kine, ili kamionom iz Turske) jeste sedam radnih dana. Takođe, u servisu na Vidikovcu će se vršiti i ugradnja „Landirenzo” plinskih uređaja, koja će ulaziti u garanciju vozila.
Garancija za sve „čeri” modele je tri godine ili 100.000 pređenih kilometara.